Directe ondersteuning via live support voor snelle antwoorden op uw vragen

Gemaakt door Dominique Bernaert, Gewijzigd op Ma, 6 Jan om 5:03 AM op Dominique Bernaert

Dit artikel geeft meer uitleg rond het gebruik van de Live support binnen uw platform.


Locatie


De live support optie is terug te vinden links onderaan binnen uw platform.

We geven deze snelkoppeling weer aan de hand van de onderstaande weergave.

Snelkoppeling naar live support binnen uw platform


Wanneer u deze snelkoppeling selecteert, verschijnt er een pop-upvenster met een introductietekst.

Vanuit dit venster kunt u eenvoudig uw vraag stellen en direct in contact komen met een medewerker van de supportafdeling.


pop-up venster van de live support binnen uw platform


In het chatgedeelte heeft u bovendien de mogelijkheid om indien nodig afbeeldingen of bijlagen door te sturen. 


Beschikbaarheid


De live support chat is beschikbaar op werkdagen van 8:30 tot 18:00 uur en op zaterdag van 8:30 tot 12:00 uur.


Heeft u vragen buiten deze uren? U kunt een bericht achterlaten in de live support chat. Wij behandelen uw vraag zo snel mogelijk. U kunt ook een ticket indienen via e-mail op support@adm-concept.be of via ons portaal. Meer informatie hierover vindt u in dit artikel.




Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren