Dit artikel geeft meer uitleg rond het gebruik van de Live support binnen uw platform.
Locatie
De live support optie is terug te vinden links onderaan binnen uw platform.
We geven deze snelkoppeling weer aan de hand van de onderstaande weergave.
Wanneer u deze snelkoppeling selecteert, verschijnt er een pop-upvenster met een introductietekst.
Vanuit dit venster kunt u eenvoudig uw vraag stellen en direct in contact komen met een medewerker van de supportafdeling.
In het chatgedeelte heeft u bovendien de mogelijkheid om indien nodig afbeeldingen of bijlagen door te sturen.
Beschikbaarheid
De live support chat is beschikbaar op werkdagen van 8:30 tot 18:00 uur en op zaterdag van 8:30 tot 12:00 uur.
Heeft u vragen buiten deze uren? U kunt een bericht achterlaten in de live support chat. Wij behandelen uw vraag zo snel mogelijk. U kunt ook een ticket indienen via e-mail op support@adm-concept.be of via ons portaal. Meer informatie hierover vindt u in dit artikel.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren