In dit artikel vindt u meer informatie over het gebruik van supporttickets binnen ons portaal.
Het portaal is bereikbaar via de URL support.adm-concept.be.
Als u nog niet geregistreerd bent op het portaal, kunt u zich aanmelden door bovenaan de optie ‘Meld u aan’ te selecteren.
U ziet vervolgens een venster waarin u uw volledige naam en e-mailadres kunt invoeren.
Na registratie ontvangt u automatisch een bevestigingsmail met het verzoek om een wachtwoord aan te maken.
Als u al geregistreerd bent op het portaal via de uitnodigingsmail die u heeft ontvangen na het indienen van een ticket via e-mail, maar uw naam niet ziet verschijnen, kunt u zich aanmelden door bovenaan de optie ‘Inloggen’ te selecteren.
U ziet vervolgens een venster waarin u uw inloggegevens kunt invoeren.
Zodra u bent ingelogd op het portaal, kunt u uw supporttickets bekijken via de snelkoppeling ‘Tickets’. Daarnaast kunt u een nieuw ticket indienen via de snelkoppeling ‘Dien een ticket in’.
Indienen van een nieuw ticket
Wanneer u de snelkoppeling ‘Dien een ticket in’ selecteert, verschijnt een venster waarin u alle details van uw vraag kunt invullen.
Gelieve zoveel mogelijk details te verstrekken met betrekking tot uw vraag.
Daarnaast heeft u de mogelijkheid om eventuele bijlagen toe te voegen.
Na het indienen ontvangt u automatisch een bevestiging dat uw vraag correct is geregistreerd.
Raadplegen van uw tickets
Via de snelkoppeling ‘Tickets’ kunt u uw ingediende tickets raadplegen.
Wanneer u deze snelkoppeling selecteert, verschijnt het onderstaande venster.
Standaard ziet u een overzicht van de tickets die openstaan of in behandeling zijn.
U kunt de lijst filteren door gebruik te maken van de snelkoppelingen aan de rechterkant.
De details van een ticket kunt u inzien door het gewenste ticket in de lijst te selecteren.
Bij het raadplegen van een ticket heeft u verschillende opties:
- U kunt een antwoord formuleren voor de supportafdeling.
- U kunt extra personen selecteren die het ticket moeten opvolgen.
- U kunt het ticket handmatig sluiten.
- U kunt de aard van de vraag bijwerken.
- U kunt de prioriteit van het ticket aanpassen.
- U kunt een reactie toevoegen aan het ticket.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren