Beheer en volg uw supporttickets eenvoudig via ons portaal

Gemaakt door Dominique Bernaert, Gewijzigd op Ma, 6 Jan om 7:34 AM op Dominique Bernaert

In dit artikel vindt u meer informatie over het gebruik van supporttickets binnen ons portaal.

Het portaal is bereikbaar via de URL support.adm-concept.be.


Hoofdvenster van het support portaal


Als u nog niet geregistreerd bent op het portaal, kunt u zich aanmelden door bovenaan de optie ‘Meld u aan’ te selecteren.

U ziet vervolgens een venster waarin u uw volledige naam en e-mailadres kunt invoeren.

Na registratie ontvangt u automatisch een bevestigingsmail met het verzoek om een wachtwoord aan te maken.


Venster voor aan te melden op het ondersteuningsportaal


Als u al geregistreerd bent op het portaal via de uitnodigingsmail die u heeft ontvangen na het indienen van een ticket via e-mail, maar uw naam niet ziet verschijnen, kunt u zich aanmelden door bovenaan de optie ‘Inloggen’ te selecteren.

U ziet vervolgens een venster waarin u uw inloggegevens kunt invoeren.


Venster om in te loggen op het ondersteuningsportaal


Zodra u bent ingelogd op het portaal, kunt u uw supporttickets bekijken via de snelkoppeling ‘Tickets’. Daarnaast kunt u een nieuw ticket indienen via de snelkoppeling ‘Dien een ticket in’.


Indienen van een nieuw ticket


Wanneer u de snelkoppeling ‘Dien een ticket in’ selecteert, verschijnt een venster waarin u alle details van uw vraag kunt invullen.


Venster voor het indienen van een nieuw support ticket

Gelieve zoveel mogelijk details te verstrekken met betrekking tot uw vraag.

Daarnaast heeft u de mogelijkheid om eventuele bijlagen toe te voegen.

Na het indienen ontvangt u automatisch een bevestiging dat uw vraag correct is geregistreerd.


Raadplegen van uw tickets


Via de snelkoppeling ‘Tickets’ kunt u uw ingediende tickets raadplegen.

Wanneer u deze snelkoppeling selecteert, verschijnt het onderstaande venster.


Venster met een overzicht van uw tickets


Standaard ziet u een overzicht van de tickets die openstaan of in behandeling zijn.

U kunt de lijst filteren door gebruik te maken van de snelkoppelingen aan de rechterkant.

De details van een ticket kunt u inzien door het gewenste ticket in de lijst te selecteren.


Venster met de details van uw ticket


Bij het raadplegen van een ticket heeft u verschillende opties:

  1. U kunt een antwoord formuleren voor de supportafdeling.
  2. U kunt extra personen selecteren die het ticket moeten opvolgen.
  3. U kunt het ticket handmatig sluiten.
  4. U kunt de aard van de vraag bijwerken.
  5. U kunt de prioriteit van het ticket aanpassen.
  6. U kunt een reactie toevoegen aan het ticket.




Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren